25 april 2021

Techniek filmpje met alcohol markers

 Hallo allemaal,

Leuk dat je weer eens een kijkje komt nemen op mijn blog.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een nieuwe techniek en de set Vrolijke Viooltjes van Stampin Up!
Deze set bestaat uit stempels en snijmallen.



Met deze set heb ik deze kaart gemaakt:


De bloemen heb ik uitgestanst uit vellum (of perkamentpapier... hoe je het wilt noemen 😉)
Hieronder zie je een close up:


Het vellum heb ik bewerkt met de Stampin Blends van Stampin Up! maar in principe kun je gebruik maken van elke alcohol marker. Ik heb bij deze bloemen de kleuren Rich Razzleberry en Mango Melody gebruikt.

Hoe ik dit heb gedaan kun je zien in onderstaand filmpje. Dit filmpje is ook te zien op mijn YouTube kanaal: Marja maakt... speciaal voor jou!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...