17 april 2021

Let's BBQ

 Het zonnetje schijnt.... en maandag ga ik met 3 vriendinnen eten op de camping.

We hebben afgesproken dat we naast gezellig een hapje eten met elkaar ook voor elkaar een kaartje gaan maken met het thema: eten!

Wat is er dan meer toepasselijk als de stempelset 'Let's BBQ' van Lawn Fawn.

De kaartbasis is 16 cm x14 cm en gerild op 8 cm. De hoekjes heb ik met een cornerpunch afgerond.

Ik heb de afdrukjes ingekleurd met mijn Stampin Blends en deze op een tag geplakt.
De achtergrond van de kaart heb ik gestempeld met de 'Handwritten' stempel van Stampin Up.

De vork en spatel hangen los aan een zilverkleurig draadje.

Achter de tag heb ik een stukje kaartkarton gescheurd en deze ge-embossed met de Tastful Textile embossing folder van Stampin Up.

 Alle drie de kaartjes zijn net eventjes anders...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...