11 april 2021

Retro-tijd

 In coronatijd hebben we sommige vrienden al echt een lange tijd niet gezien. Ik denk dat iedereen daar wel last van heeft. Uiteraard hebben we nog wel digitaal contact maar dat is toch anders als bij elkaar zijn.

Om te laten weten dat ik nog steeds aan ze denk leek het mij een leuk idee om een kaartje te sturen.

Ik heb van Tim Holtz de tic-toc snijmal. Dit is een ouderwetse bellen-wekker. Dit is een bigz-die dus die kan ook wat dikker materiaal snijden.

Omdat de wekker toch wel een retro gevoel geeft heb ik ook gekozen voor retro kleuren: groen en oranje ;-)

Dit zijn de kaartjes geworden:


Hieronder zie je een filmpje hoe ik deze hebt gemaakt:

YouTube: retro wekker






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...