28 maart 2021

You color my world!

 Deze week heb ik met de Reveal-Wheel snijmallen set en de stempelset One in a Chameleon (beide van Lawn Fawn) onderstaande kaart gemaakt:


Nadat ik deze op Facebook in de groepen Share Handmade Kindness en Stamp gezelligheid had gedeeld bleven de reacties maar binnenkomen! Hoe leuk is dat!!!

Ik heb nog nooit zoveel reacties op een kaart gekregen....!  Kijk maar eens:


In totaal dus 480 likes en 128 opmerkingen! Wow.... daar ben ik echt trots op!

Omdat de kaart zo in de smaak valt heb ik met hetzelfde concept nog 2 andere versies gemaakt...




en daarnaast heb ik van de kaart met 2 kameleons een video gemaakt waarin je kunt zien hoe ik dit heb gedaan.... Veel plezier met kijken!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...