21 januari 2024

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials.

Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken we met een speciale kit de Devid heeft uitgebracht.
Inmiddels heeft Devid een maandelijkse Special in het leven geroepen en voor januari is het thema Vlinders.

Deze pagina bewaar ik dan ook in het journal wat bij de kit hoort ;-)


Ik heb gebruik gemaakt van Stampin Up materiaal. De kleuren Soft Succulent en Evening Evergreen. Dit heb ik gecombineerd met gouden details.
Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Notes of Nature en de stansen Butterfly Brillance.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...