21 februari 2021

Seas the Day ‎(pluk ‎de ‎dag)

Afgelopen week voor het eerst een theater kaart gemaakt... was erg leuk om te doen dus dat smaakte naar meer...

De kaartbasis (voor en achterzijde) zijn 5,5 x 5,5 inch groot.

De binnenzijde's (2x) zijn 5,5x5,25 inch groot. Ik hen ze op de lange zijde gerild op 1 en  2,75 inch. Deze hebben nu 3 paneeltjes die tegenovergesteld op de achterzijde bevestigd gaan worden.  In het middelste paneel 2 sleufjes gemaakt voor de schuifpaneeltjes.

De achterzijde en beide grote delen van de binnenzijde's wolken gesponst.

Op de voorzijde heb ik het patrijspoort uitgestanst en deze nogmaals uitgesneden uit bronskleurig karton. De voorzijde heb ik met de houtstructuur embossingfolder bewerkt. Op de achterzijde van het voorpaneel transparante sheet bevestigd. Hierop komen 2 strookjes waar straks de binnenzijde's doorheen kunnen schuiven.

De kaart heb ik versiert met de stempelset Sailing Home van Stampin up.

Erg blij met het eindresultaat....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...