29 april 2023

 Hallo, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog!


Ik ben Marja, getrouwd en moeder van een dochter en een zoon.

Vanaf mijn kleutertijd ben ik altijd in de weer met tekenen, schilderen, en andere creatieve uitspattingen. Dit is later uitgebreid met het maken van sieraden, mixed media enz.

Ik ben dol op de producten van Stampin Up.. maar mix dat ook met materialen van andere producenten. Hierdoor is mijn stijl divers.

Wanneer je een vraag hebt, of iets wil bestellen, neem dan contact met mij op via het contactformulier. Deze kun je vinden in de rechterbalk van de blog.

Ik ben benieuwd wat je van mijn creaties vindt en zie uit naar je reactie!

Veel plezier!

Groetjes,
Marja van Renswoude

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...