29 december 2021

Beterschapskaartje

 Vandaag wordt een vriendin geopereerd... uiteraard laat ik via een kaartje weten dat ik aan haar denk...

Dit is mijn kaartje voor haar:





Eerst heb ik de knuffelende stinkdiertjes gestempeld met Memento inkt, maar omdat ik met water aan de slag ga om ze in te kleuren heb ik daarna eroverheen gestempeld met Versamark en met clear embossingpoeder ge-embossed.
Om dit precies te kunnen doen heb ik gebruik gemaakt van de stempelhulp van Stampin Up (stamparatus). Daarna heb ik ze ingekleurd met inkt en penseel.

De achtergrond heb ik gemaakt van een strook DSP en deze met een achtergrond snijmal ge-embossed..


Daarnaast heb wat bloemetjes en blaadjes gestanst en gestempeld en deze op een cirkel achtergrond geplaatst.

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende stempelsets:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...