10 juni 2021

Thank you slimline kaart - Art Gallery

 Een collega van mijn man heeft een winkel met heerlijke natuurlijke beauty artikelen. 

Nou daar ben ik wel nieuwsgierig naar dus uitproberen maar... 

en echt... het zijn heerlijke producten!

Neem zelf maar eens een kijkje op: sustOilable

Marieke vond het erg leuk dat ik bestellingen bij haar plaatst en ik kreeg gisteren een heerlijk cadeautje van haar opgestuurd.... SUPERLIEF!

Om haar te bedanken heb ik het volgende kaartje voor haar gemaakt.



Wederom alleen Stampin Up! producten gebruikt voor deze slimline kaart.
Ik heb gewerkt met de snijmallen en stempels: Art Gallery.
De kleuren zijn Pale Papaya en soft succulent.
Op de soft succulent mat heb ik gestempeld met de timeless textures.
De tweede laag van de bloemen heb ik gestempeld met Peekaboo Peach en versamark.
Vervolgens de gilding flakes gebruikt.

Al met al erg tevreden met het resultaat... nu hopen dat Marieke het ook leuk vindt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...