31 januari 2021

pocketkaart

Vandaag een kaart gemaakt op verzoek van mijn moeder.
Haar buren zijn 51 jaar getrouwd en ze wil hen geld geven... dus een kaart met een pocket en enveloppe.

De gebruikte kleuren zijn zwart, wit en blushing bride.

Eerst de jaarbasis.. 20x21 cm gerild op 10 cm. Dit geeft een slimline kaart van 10x21 cm.

Het witte dsp met zwarte stippen is 21x9 cm
Het zwarte dsp met bloemetjes is 7x21 cm.. de bloemetjes gekleurd in blushing bride..
Het gestreepte papier heb ik op het oog gesneden.

Ik heb gebruik gemaakt van de so many hearts bundel. Hierin zit een swirly hart stand. Uit het dsp een groot hart gestanst. Deze plak ik aan de binnenzijde.
Daarnaast uit wit kaartkarton een hart gestanst en deze gestempelt met blushing bride.

Om het dsp een koord gewikkeld (3x) en daar een metalen hartje doorgegeven.
Uit de stempelset ook 3x het bloemmetje gestempelt en gestanst. In het midden van de bloemmetjes een rinestone geplakt.

Aan de binnenzijde een pocket gemaakt en uit het dsp een enveloppe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...