19 mei 2020

Kusje van mij..

Even een kaartje tussendoor...

Ik heb gebruik gemaakt van het Tropical Oasis dsp en de stempelset Vlinderdans van Stampin up!
Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de ponsen Butterfly Duet en Tailored Tag.

Eerst heb ik een strook dsp op 1,5 inch gesneden en deze op een strook bijpassend dsp van 2 inch geplakt.
Daarna een lintje over de mat heen gelegd en aan de achterzijde vastgeplakt.
Hierop komt een stans met de Tailored Tag punch. Hierop heb ik een 1 inch cirkel bevestigd. 
Daarbovenop komt de tekst. Deze heb ik met de hand geknipt.

Vervolgens stempel je een vlinder en punch deze met de bijbehorende punch uit.

De tag lijn ik uit over het lint en met de puntjes op de strook dsp.

Een CAS kaartje maar erg leuk geworden (al zeg ik het zelf.. hihi).











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ECD ATC Art Journal Specials - Januari

 Ik ben lid geworden van de faceboekgroep ECD ATC Art Journals Specials. Deze groep is opgestart door Devid Roodenburg. In deze groep werken...